Get uplifted naturally with Restylane.

Kathrine Fotland Jenssen har mange års erfaring som spesialsykepleier. Hun er i tillegg videreutdannet kosmetisk dermatologisk sykepleier ved Senzie akademiet på høgskolen i Drammen og autorisert Restylane behandler.

Send e-postRing

Restylane

– en naturlig skjønnhetsbehandling

Restylane er verdens met benyttede og dokumenterte hyluronsyre (HA) filler og regnes i dag som «The Gold Standard» innenfor denne kategorien. Restylane er en gele bestående av hyaluronsyre som er tilnærmet lik kroppens egen hyaluronsyre. Filleren brukes for å glatte ut rynker og furer, fremheve ansiktskonturer, forme eller gi fyldigere lepper, samt forbedre hudkvaliteten og forebygge aldringstegn.

Du bør velge Restylane dersom du ønsker en skjønnhetsbehandling som er naturlig, trygg og tilpasset dine individuelle behov og forventninger.

Restylane Skinbooster

– den mest etterpurte Restylane behandling

Allerede fra 25 års alderen endres huden vår. Årsaken er at hudens egen evne til å produsere hyaluronsyre, kollagen og elastin reduseres. Dette fører til at huden blir tørrere, den mister volum, blir mindre elastisk og vi begynner å får rynker. Da er skinbooster den perfekte behandling.

Skinbooster består av hyaluronsyre som forbedrer og forebygger denne aldringsprosessen. Den fukter huden fra innsiden, stimulerer kollagenproduksjonen og gir huden glød, spenst og elastisitet. Ansikt, hals, bryst og hender kan behandles med skinbooster.

Botox

Botuliniumtoksin

Behandling med toksin er en effektiv behandlingsform som reduserer og fjerner rynker nesten umiddelbart.

Botuliniumtoksin A er et bakterielt protein som forekommer naturlig. Toksinet blokkerer overføringen av nervesignaler til musklaturen slik at denne ikke trekker seg sammen. Små doser av dette stoffet injiseres rett under huden i det området en ønsker å behandle. Musklaturen som forårsaker dannelsen av rynker slapper dermed av og rynkene glattes ut. Andre nervefunksjoner, som berøringssansen, påvirkes ikke.

Botuliniumtoksin glatter effektivt ut rynker og furer, og forebygger i tillegg dannelen av nye rynker. Behandlingen er enkel, rask, effektiv og smertefri og bør gjentas hver 4-6 mnd for å opprettholde effekten.

Botuliniumtoksin er også effektiv i behandling av overdreven svetting (hyperhidrose), spenningshodepine og tanngnissing.